OFERTA

Szanowni Państwo!

Od blisko dziesięciu lat zajmujemy się naprawą i programowaniem sterowników samochodowych. Tworzymy grupę ludzi (pasjonatów), którzy na co dzień zajmują się motoryzacją oraz  elektroniką, której z biegiem lat w samochodach jest coraz więcej. Dzięki nabytej wiedzy, doświadczeniu oraz szerokiej gamie programatorów i specjalistycznym urządzeniom jesteśmy w stanie zaradzić wielu problemom, jakie napotykają dzisiejsi posiadacze czterech kółek.  Stosowana przez koncerny motoryzacyjne ochrona komponentów oraz fakt, że komputery samochodowe są przypisane do konkretnego pojazdu skutecznie utrudnia korzystanie z części używanych…

Nasza oferta dotyczy przede wszystkim problemów z tym związanych!

Oferujemy naprawę sterowników oraz ich programowanie pod auto np.  gdy  sytuacja zmusza do skorzystania z części używanej.

Jeśli natomiast konieczne jest podniesienie dawki startowej lub istnieje potrzeba wyłączenia programowego EGR, FAP/DPF również jesteśmy w stanie to dla Państwa wykonać. Naprawiamy, klonujemy i programujemy sterowniki do pojazdów wszystkich marek. Nie znaczy to jednak, że robimy wszystko.

Stanowimy grupę wspierających się firm z branży motoryzacyjnej co pozwala na  korzystanie ze wspólnych doświadczeń i to daje nam dużą przewagę nad konkurencją.

Proszę pamiętać, że temat elektroniki samochodowej jest bardzo rozległy i nie sposób znać się na wszystkim…

naprawa_sterownikow-LOW

Zajmujemy się:


  • NAPRAWĄ STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP 30/44 PSG5 i PSG16
  • NARAWĄ STEROWNIKÓW SILNIKA.
  • PROGARAMOWANIEM i KLONOWANIEM STEROWNIKÓW .
  • ELEKTRONIKĄ SAMOCHODOWĄ..

Polecamy nasze strony w tematyce:

Uwaga!

Przestrzegamy przed samodzielnymi próbami napraw lub powierzaniu ich osobom, które nie mają odpowiedniej wiedzy i sprzętu. Na zdjęciu obok przedstawiamy przykład takiej naprawy. Sterownik został nieodwracalnie uszkodzony.

TYPOWE OBJAWY USZKODZENIA STEROWNIKA:


  • PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ.
  • SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO.
  • SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ.
  • SILNIK NIERÓWNO PRACUJE.
  • SILNIK DYMI.
  • SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA.

TYPOWY BŁĄD ZGŁASZANY PRZEZ KOMPUTER SERWISOWY TO: 


  • P0251 ZAWÓR DAWKI (OPEL  1.7DTi, Di z silnikiem Isuzu).
  • P1630 ZAWÓR DAWKI (OPEL, SAAB).
  • P1631 STEROWNIK POMPY (OPEL, SAAB).
  • P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN (OPEL, SAAB).
  • 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA).
  • P1664, P1564 (FORD).
  • P1690, P1600 (NISSAN).
  • 73 (BMW).
  • P1688 (DODGE).

OBSŁUGIWANE MODELE I MARKI

PONIŻEJ LISTA MODELI DO KTÓRYCH NAPRAWIAMY STEROWNIKI, JEŚLI PONIŻEJ NIE JEST WYMIENIONY MODEL PAŃSTWA SAMOCHODU PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY

logo

– AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI (1997 – 2006)
– BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
– DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 – 2002)
– FORD Fiesta 1.8 TD
– FORD Focus 1.8 TDDi
– FORD Mondeo 2.0 TDDi
– FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE
– HONDA ACCORD 2.0 TDi
– HONDA CIVIC 2.0 TDi
– ISUZU KB 3.0 TDI
– MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
– MG ZR , ZS 2.0
– MITSUBISHI CANTER 3.0
– NISSAN Almera 2.2
– NISSAN Patrol GR 3.0
– NISSAN FRONTERA 3.0

Zestaw obsługiwanych marek

– OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
– OPEL Frontera 2.2 DTI
– OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI
– OPEL Sintra 2.2 TD
– OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI
– OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI
– ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
– SAAB 9-3, 9-5 2.2
– SKODA SUPERB 2.5 TDI
– VW Passat 2.5 TDI
– VOLVO FL6 5.5

Naprawiamy również sterowniki dwu wtyczkowe PSG16 występujące w samochodach marki Opel i Saab od roku 2002.

W  razie pytań proszę dzwonić 513 752 192

Cennik

Koszt naprawy sterownika pompy: od 200 zł do 350 zł w modelach z powyższej listy. W pozostałych przypadkach koszt naprawy wyceniamy indywidualnie.

Koszt diagnostyki sterownika pompy: 50 zł

Koszt naprawy sterownika silnika: wycena indywidualna w zależności od modelu sterownika i uszkodzenia.

Koszt naprawy innych serowników występujących w samochodach: wycena indywidualna w zależności od rodzaju sterownika i uszkodzenia.

ROCZNA GWARANCJA NA NAPRAWIANE ELEMENTY!

Koszt przesyłki zwrotnej: 20 zł


Zachęcamy Państwa do skorzystania z naszych usług,

ponieważ 99% sterowników można naprawić.

Zapraszamy!

Kontakt

ADRES DO WYSYŁKI

+48 513 752 192

@