Naprawa sterowników pompy wtryskowej

Nasi specjaliści zajmą się niedomaganiami spowodowanymi błędną pracą sterownika pompy wtryskowej w Waszym samochodzie. Sterowniki te odpowiedzialne są za dostarczanie odpowiedniej ilości paliwa podczas pracy silnika. Ich wadliwa praca może skutkować wieloma objawami:

  • Po zgaszeniu silnika auto nie chce odpalić.
  • Występują problemy z odpaleniem silnika.
  • Pedał gazu nie reaguje lub reaguje częściowo.
  • Silnik zgasł podczas pracy i nie chce zapalić.
  • Nierówna praca silnika.
  • Silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa.

Wszystkie te objawy powinny skłaniać właściciela pojazdu do jak najszybszego kontaktu z naszą firmą. Nasi specjaliści zregenerują, naprawią lub zaprogramują ponownie sterownik pompy wtryskowej.

TYPOWE OBJAWY USZKODZENIA STEROWNIKA:


  • PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ.
  • SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO.
  • SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ.
  • SILNIK NIERÓWNO PRACUJE.
  • SILNIK DYMI.
  • SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA.

Błędy zgłaszane przez komputer serwisowy są następujące:


  • P0251 ZAWÓR DAWKI (OPEL  1.7DTi, Di z silnikiem Isuzu).
  • P1630 ZAWÓR DAWKI (OPEL, SAAB).
  • P1631 STEROWNIK POMPY (OPEL, SAAB).
  • P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN (OPEL, SAAB).
  • 01318 (J-399), 0526 (AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA).
  • P1664, P1564 (FORD).
  • P1690, P1600 (NISSAN).
  • 73 (BMW).
  • P1688 (DODGE).